czwartek, 4 lutego 2010

Llooka pisze, że u niej monotematycznie..A co ja mam powiedzieć?..Nic tylko zima i zima i śnieg.. Ogrzejmy się więc przy kominkowym ogniu..


Wyobraźcie sobie, ze jestem teraz w pracy..ale nie mam za bardzo roboty.. Gdyby mój szef wiedział czym się zajmuję..:-) No ciekawe, co by zrobił.. Od internetu nie może mnie odłączyć, bo muszę go mieć:-) A klienci nie przyjeżdżają, bo zima, i stali na budowie nie potrzeba.. Cieszę się bardzo, że mogę nacieszyć oczy Waszymi zdjęciami, poczytać co Wam w duszy gra. Jestem raczej typem samotnika, tzn. nie spotykam się ze znajomymi, chociaż mam ich dużo. Nie chodzę na pogaduchy, nie plotkuję przez telefon. Czasami denerwuje mnie to, że nie mam komu się wygadać, bo to też dla każdego jest potrzebne. Jak już dojdę po pracy do domu, odbiorę M. z przedszkola, zrobię zakupy, nie mam ochoty wyrywać się z domu.
I tak, powtarzam się, ale dzięki blogom koję moją duszę..:-)


 A tak między nami, to mam wreszcie możliwość pokazania zdjęć. Zrobione zwykłą idiot-kamerą, ale co tam, liczy się radość z pstrykania i motywacja, którą teraz mam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:-)